GRY

piątek, 11 lipca 2014

Gomene ;-;

Wiem wiem, dawno mnie nie było :p
Tak... bardzo dawno ;p
Ale postaram sie co jakiś czas dodawać jakieś posty :>
Więc...ChiNo w tym roku (tsaaa ciekawe kiedy) wypuszcza nową zaje..fajną grę ^^ ,,Eldarya" Tutaj możecie pograć we wprowadzenie. Gra bardzo mnie zaciekawiła..
Miedzy innymi to że w grze jest ,,więcej ruchu(?)" i słychać niektóre odgłosy ( słychać kroki Miiko) 
Tutaj macie zwierzaczki z gry :















to moja ulub alpaka/lama <3 : 



Teraz wstawię wam panów XD
Ten czarnowłosy <3
Jest boski, ten zadziorny uśmieszek jaki koooocham <3
I przypomina mi Armisia.. (to już chyba fobia ;-;)


Jak dla mnie taki trochę Ken XDD może jeszcze coś z niego będzie <3 BORYYYS <3
 Ten pan moim zdaniem ma na imię Vincent ;-; przypomina mi Lysandro-Kastiela ;-; 
Ale kaloryferek ma <3

Tutaj mamy czystego Nataniela..kropla w kroplę. Jednak ma ładniejsze uszy i kolory włosów i oczów ^-^

I pan który jest zajęty. I jedyne co mi sie w nim podoba to ogon i róg. Zdecydowanie nie mój typ. ^-^



 A teraz grafiki naszych uroczych pań z gry :D
Tak Miiko mi troszku Amber przypomina...nwm czemu...a ta  blondii Melanie ;-;
A tak miedzy nami wolę juz Amber od ' Melanii bo nie trawię tej postaci. :/



Tutaj obrazki z naszą Eldary'ową (jak to sie odmienia?) Suśką xd





Tak Epic Win!!! Su nie jest płaska XD (ostatni obrazek) Oczy..oczy mnie zachwyciły <3 i taaak dobrze widzicie można zmienić kolor skóry <3 Te buty z przedostatniego obrazka ;-; <3 <3
Chcę posiadać <3
No i jeszcze tutaj mamy przedstawione kto jest z jakiej gildii :
(tak są gildie ^-^ zajebiaszczo <3 ) 

Czyli ja już mam ustalone :
Zwierzaczek- Lamo-Alpaka <3
Podrywać będę - Chłopaczka z zadziornym uśmieszkiem i czarną emo grzyweczką <333
Będę w gildii - Ninja ;-; czyli od mojego czarnego pana <3

I mam nadzieję że ta big cycata blondi nie będzie jak Melania -.- :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz