GRY

sobota, 17 sierpnia 2013

Witam was na Blogu ^^

Witam was drogie Panie i drodzy Panowie ^^
Jestem Mientuska i mam 13 lat "3"
Gram w Słodki Flirt od długiego czasu, jednak niestety musiałam usunąć swoje stare konto ~_~ 
A musiała to zrobić ponieważ popsułam sobie lovometry *3*

Moim ulubionym męskim uczniem jest Armin ^^
Ulubionej żeńskiej postaci nie posiadam gdyż wszystkie Panie bardzo lubię ^^

Nie jestem specjalistką w prowadzeniu bloga, ale będę się bardzo starała żeby wam się przypodobać *u*

Na swoim nowym koncie jestem na 6 odc ;_;
Ale ciesze się bo naprawiam sobie lovometry ^^
Mam z każdym (na razie oprócz Lysandra i Kentina ) lovometr minus sto *.*
Wiem, wiem to trochę dziwne ale ja chcę podbić serce Arminka za wszelką cenę ^3^
Kocham Anime i Mangę ^^
Moje ulubione anime to Gintama 

A ulubiona manga to Chocolate! 
Można mnie spotkać w działach :
-sala gier
-Zamówienia
-Fc Armina 
Zapraszajcie mnie do znajomych no... i wpadajcie częściej drogie panie ^^
Papa ^3*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz